sobota, 19 maja 2018

Uniwersalna z foamiranowym kwiatem

Cześć Wszystkim :-)

Większość moich prac powstaje w zgodzie z tym co mi w duszy gra i 
w jakim nastroju jestem, w chwili tworzenia.

Najczęściej są to prace warstwowe, pastelowe, z bogatą ilością dodatków, 
ale kiedy dopada mnie chandra lub jakieś smuteczki, to powstają kartki spokojniejsze.
Czasem są w stylu całkowicie styl clay & simple, a czasami po prostu skromniejsze, 
bez tzw. szaleństw.

Dzisiaj prezentuję, jedną z moich spokojniejszych kartek.
Jak na mnie to skromna, stonowana, z delikatną nuta kolorów.
Jej główną ozdobą jest foamiranowy kwiat, który wykonałam dla poprawy humoru, 
a potem reszta elementów została dobrana specjalnie do niego :-)






Materiały wykorzystane w pracy :








Pozdrawiam 
Dagiscrap


  
  

  
  
  
  

  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...