sobota, 12 maja 2018

Słoneczne kartki dla mamy

Dziś w ramach inspiracji dla Skarbnicy Pomysłów przygotowałam dwie bardzo nietypowe jak na mnie kartki - w żywych, energetycznych kolorach. Pretekstem do ich powstania była premiera nowych papierów z Magicznej Kartki, kolekcji Słoneczne Chwile, która jest już dostępna w sklepie. Papiery mają bajecznie kolorowe wzory, piękne kwiaty. Zestawiłam je ze stonowanym ecru z papierów AltairArt z kolekcji The Beautiful Moments. Dodałam tekturki (napis Kochanej Mamie zembossowałam na złoto), a także oczywiście, dużo kwiatów, serwetki i listki z wykrojników Craft Passion i  złoty papier brokatowy. 


Detale kartek










Materiały

   


  

  
  
   
   
  
  

 Dodatkowo, zapraszamy także do działu z promocjami. Niższe ceny dostało wiele produktów - mgiełki, maski, a także cały dział z papierowymi elementami do wycinania i tagami :)  - niższe ceny obowiązują tylko w ten weekend lub do wyczerpania zapasów :)
Zapraszamy :)

Miłego weekendu :)




1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...