poniedziałek, 28 listopada 2016

Mroźna kartka/Frosted card

Witajcie!
Na swoją dzisiejszą inspirację przygotowałam kolejną świąteczną kartkę.

Hello!
On my inspiration I prepared today another Christmas card.
Użyłam w niej dwóch papierów AltairArt Junge/Meadow oraz Cold/Fish eye z kolekcji Night and Day. Użyłam też białego gesso oraz białego papieru wizytówkowego. Na koniec dodałam bialy tusz Splash.

I used two AltairArt's papers Jungle/Meadow and Cold/Fish eye from the Night and Day collection. I used a white gesso and a white buissnes cards paper too. On the finish I used a white Splash ink.
Dodatkowo użyłam kleju Magik i kostek dystansowych, a poinsecje zrobiłam z białego i zielonego papieru czerpanego, a tekst to digi stempel od Joli G. 
:)

Additionally I used Magic glue and cube spacers.  I made poinsettias from white and green mullbery papers. A text is a digi stamp from Jola G.
:)

 Użyte materiały / Materials








Pozdrawiam/Greetings

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...