środa, 12 października 2016

Inka Gold - podkreślamy detale

Witajcie. 

Dzisiaj chciałabym pokazać, jakie fajne efekty można uzyskać za pomocą czarnego gesso 
oraz produktu Inka Gold. 

Produkt Inka Gold występuję w Skarbnicy Pomysłów w 13 kolorach. 
Jest to łatwa do nakładania pasta na bazie wosku pszczelego, nietoksyczna. Zapewnia efektowne metaliczne wykończenie prac. Można ją nakładać palcami, szpachelką. Przy nałożeniu grubszej warstwy pozwala uzyskać efekt strukturalny.

Ja w swojej pracach najczęściej używam koloru szaro-niebieskiego, dającego fajny srebrzysty połysk.

https://www.skarbnicapomyslow.pl/pl/p/Inka-Gold-Szaro-niebieski-Iceblue-934/6393



 Przygotowałam czarnego taga, na którego wcześniej przykleiłam wycięte wykrojnikiem koła zębate, malutkie mikrokulki oraz zrobiłam delikatny embossing.
 Elementy na tym tagu nie są aż tak mocno widoczne, tag jest matowy i dość nieciekawy ;)


 Za pomocą lekko zwilżonego palca nałożyłam na elementy, 
które chciałam podkreślić pastę Inka Gold.


 A tak wygląda mój czarny, nieciekawy tag po zastosowaniu preparatu Inka Gold. 
Różnica jest chyba widoczna :)






 Moje inne prace, w których wykorzystałam pastę Inka Gold:









Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wypróbowania tego preparatu. 
Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Super - świetne tagi, dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, dziękuję za ten pokaz, moja Inka właśnie w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny efekt, na pewno ´skorzystam z kursu, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...