piątek, 28 października 2016

Art Journal - October

Hej, hej!
Dzisiaj, w ramach moich inspiracji mam dla Was kolejną, jesienną stronę w moim Art Journal'u
:)
 Użyłam tutaj całego mnóstwa produktów ScrapBerry's i są to: papiery: Fairy Garden z kolekcji Birds of paradise, Celebration oraz Autumn & Winter z kolekcji Everyday Collection. Dodatkowo użyłam maski Matrix, stempla z kolekcji French Journey, kwiatów gardenii oraz lilii (kwiaty pokolorowałam mgiełkami), a także różyczki z masy z kolekcji Colorful Dreams.
Dodałam jeszcze kilka tekturkowych listków klonu , wykrojnikowy zegar pomalowany Inką Gold, napis AUTUMN napisany ma starej maszynie do pisania oraz aniołka z masy i trochę mediów.
Jeśli macie ochotę, zobaczcie kilka zbliżeń na szczegóły...
:)
 Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Jest prześliczna, nie mogę się napatrzeć!

    Zapraszam serdecznie na candy: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2016/11/candy-z-okazji-100-posta-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...