poniedziałek, 28 marca 2016

Wiekanocna kartka z zajączkami - kurs

Witajcie w Wielkanocny Poniedziałek!
:)
Dzisiaj mam dla Was Wielkanocną kartkę zrobioną z papierów z nowiutkiej kolekcji AltairArt - Sunrise. Użyłam 3 arkuszy 15cm x 15cm tego samego papieru - Sunrise 05, ale obydwu jego stron.
:)
 Świąteczną digi grafikę z zajączkami, ozdobiłam bukietami z ręcznie robionych, wiosennych kwiatów oraz kilku, malutkich - kupnych.
 Do zrobienia fioletowych dzwoneczków, użyłam papieru Nebula z kolekcji Made of Stars AltairArt, w bukiecie, można zobaczyć również delikatne, ażurowe listki, wycięte z papieru Loch Ness z kolekcji Hoist the colours. Kartkę zdobią również Wielkanocny napis - wycięty z arkusza z elementami do samodzielnego wycinania oraz motyl, wycięty z arkusza z tagami Wielkanocnymi oraz kilka błyskotek.
Razem z zajączkami, mam dla Was niespodziankę... Filmik, jak przygotować taką kartkę
:)
Jest to mój pierwszy filmik, więc wybaczcie niedociągnięcia i błędy, oraz moją głowę wchodzącą w kadr - następnym razem postaram się to poprawić, choć krótkowidzowi mega trudno przygotować taki filmik, w którym nie zasłoni wszystkiego głową...
:D
Miłego oglądania
:)

W pracy, użyłam:

            
      

Wesołego Alleluja!
:)

1 komentarz:

  1. Super kursik,uwielbiam oglądać takie filmiki! A kartka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...