środa, 17 lutego 2016

Wyzwanie #2 - Praca ze zdjęciem - przypominajka

Minęła już połowa lutego, więc czas na przypominajkę aktualnego wyzwania 






Prace można zgłaszać do końca lutego. 
Zapraszamy 

Inspiracja DT 


Gdy zobaczyłam temat tego wyzwania od razu pomyślałam o Project Life. 
To wspaniały sposób na zapisywanie ważnych momentów z naszego życia. 
Typowy PL tworzymy robiąc po jednej karcie z każdego tygodnia.
Ja w ostatnim roku, z powodu natłoku pracy, tworzę strony dla najważniejszych wydarzeń. 

Oto karta przedstawiająca mój pierwszy spływ kajakowy :) 





 



Tworząc stronę wykorzystałam:

Zapraszam do wspólnej zabawy podczas wyzwania

oraz do bogatego działu Project Life w Skarbnicy Pomysłów. 




KWioletta 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...