czwartek, 25 lutego 2016

Gościnna Projektantka Marta.Be

Dziś mamy przyjemność gościć zwyciężczynię naszego styczniowego wzywania - Martę.Be

Przygotowała piękną kartkę


Witam, bardzo miło jest mi gościć ponownie na blogu Skarbnicy Pomysłów. Mam na imię Marta i prowadzę bloga "Borówkowy craft kącik", który kilka dni temu obchodził swoje pierwsze urodziny. Scrapbookiniem zajmuję się od około 2,5 roku, tworzę głównie kartki, prawie wszystkie z robionymi przeze mnie kwiatami. Uwielbiam używać mediów i w większości moich prac można znaleźć chlapania farbkami i tuszami. Na dzisiaj przygotowałam kartkę ślubną, użyłam cudownych deseczkowych papierów z kolekcji Dreams Come True i bladoróżowych kwiatów. Całość tradycyjnie okraszona gesso i chlapaniami. 

Materiały użyte w pracy:


Pozdrawiam i dziękuję za możliwść zaprezentowania swojej pracy na blogu Skarbnicy Pomysłów:)

Marta Boroń - Marta.be








1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...