środa, 25 listopada 2015

Gościnna projektantka: Tajanna

Dziś mamy ogromną przyjemność przedstawić zwyciężczynię naszego wyzwania październikowego - Tajannę.

Oto co o sobie napisała:
Nazywam się Joanna Tatiana czyli Tajanna. Jestem ekonomistką z duszą humanistki i dobrze mi w obu tych światach. Nigdy nie lubiłam prac ręcznych, ani żadnych babskich robótek. Ale za to zawsze kochałam kolory, ładne papiery, klimatyczne ozdoby i byłam wrażliwa na tzw. ładne rzeczy.
Jak to w życiu bywa, kartkować zaczęłam przez przypadek równo dwa lata temu i wciągnęło mnie na amen. Problem w tym, że jako zodiakalną bliźniaczkę ciągnie mnie w wielu kierunkach. Kocham nie tylko papier, ale także techniki mix mediowe,  decoupage, odnawianie mebli czy robienie wieńców. Wszystko to wymaga nie tylko pieniędzy ;), ale przede wszystkim czasu 

i miejsca, którego ciągle mi brakuje.
i wszystko, co postarzone i podniszczone.


Lubię uczestniczyć w wyzwaniach, im trudniejsze tym lepsze, gdyż uważam, że wymagają znacznie większej kreatywności niż tworzenie bez wymagań. Uwielbiam styl vintage, shabby
Od półtora roku prowadzę bloga „The other side of me” (moja druga/inna strona), na którego serdecznie zapraszam www.tajanna-art.blogspot.com

Bardzo dziękuję Skarbnicy Pomysłów za zaproszenie, a wszystkich czytelników bloga serdecznie pozdrawiam.





wykorzystane produkty ze Skarbnicy Pomysłów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...