wtorek, 1 września 2015

Wyzwanie #9: Ścinki

 Zapraszamy na nasze wrześniowe wyzwanie. Tym razem tematem jest - oszczędność. Nic się nie może zmarnować ;), dlatego proponujemy Wam zrobić pracę ze ścinków. Chodzi o to, aby największy wzięty kawałek papieru nie miał wymiarów większych niż 15 cm x 15 cm. (oczywiście, biała otwieralna baza może mieć większy wymiar). Z tych ścinków można wycinać wykrojnikami i dziurkaczami, można też używać tekturek.
Zwycięzca wyzwania zostanie zaproszony do gościnnego projektowania na naszym blogu i dostanie 10% rabatu na zakupy w Skarbnicy Pomysłów.
(rabat nie sumuje się z innymi promocjami i rabatami indywidualnymi)
Zapraszamy do zabawy :)


Zasady wyzwania


  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: dowolna (scrapowa).
  3. Praca ze ścinków.
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 4 inne wyzwania (łącznie z naszym 5 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia) .
  7. Jeśli zrobiliście pracę z materiałów dostępnych w Skarbnicy (nie muszą być tutaj kupione), będzie nam miło, jak napiszcie o nich i podlinkujcie jest do sklepu :)
  8. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  9. Zwycięska proca zostanie wybrana w drodze głosowania naszego DT. 
  10. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  11. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) Prace zalinkowane z Facebooka i innych galerii także staramy się skomentować, jeśli tylko pozwalają nam ustawienia prywatności/znajomości etc.
  12. Na Wasze prace czekamy do  30 września 2015 r do 23:55.
  13. Wyniki wyzwania zostaną podane 6 października 2015 r. 

Inspiracje Projektantek

Moje ścinki to papiery z różnych kolekcji UHK
Dodałam także skrawki AltairArt.Night&Day - Cold/Fish Eye
Kwiaty zostały także wykonane z przedstawionych ścinków. 
Dołożyłam kawałku murku SnipArt.





Aby wykorzystać wszystkie skrawki, ozdobiłam także dosyć bogato środek kartki.


eMKa

Do zrobienia ścinkowej kartki, wykorzystałam ścinki z papierów AltairArt Cold/Fish Eye z kolekcji Night and Day oraz Andromeda z kolekcji Made of Stars. Dodatkowo, wśród ścinków znalazłam kawałek granatowego papieru wizytówkowego z brokatem, z którego wycięłam ramkę, a także zembossowane dawno temu kawałki białego papieru wizytówkowego.

I ścinki

Srebrnolistka

Moja kartka powstała z papierów AltairArt z dwóch kolekcji - Made of Stars (papier Andromeda) i Body&Soul (papier 05/06). Dodałam motylki i róże, vintage i fioletowe. Tagi wycięłam wykrojnikiem z Marianne design, a gałązki są z CraftPassion. Całość sklejona magicem, taśmą dwustronną i dystansową dla uzyskania efektu 3D.  
I moje ścinki na zeszycie

Niepowtarzalna Kartka

Kartka powstała z dużej ilości ścinków z papierów AltairArt z różnych kolekcji.

Alusiek7

Mini album z kilkoma zdjęciami to świetny sposób na pozbywanie się niewielkich kawałków papieru, a przy okazji świetna zabawa przy tworzeniu. Do pracy wykorzystałam większość papierów Altair Art.






1.Srebrnolistka 12.jolek 23.Draga 
2.Pracownia Projektowa Fioletowa- Linijka 13.Aggie 24.olenka_ ja 
3.Alusiek7 - DT 14.Inka z Klonowej 25.pola 
4.Anna M 15.decoart M 26.pola 
5.asterek 16.Ammaris Art 27.się bł yszczy 
6.Shraddha 17.zojka 28.Szafran 
7.Edi Kul 18.zojka 29.Kolorowy Ś wiatek 
8.Ki 19.Maguda 30.malaż abka 
9.decoart M 20.szaneta 31.Visell (DT) 
10.Anika 21.Carmen 

11.gembula 22.aa_ dorota 

6 komentarzy:

  1. śliczne inspiracje, chociaż moje ścinki to przy prezentowanych na waszych zdjęciach prawdziwe okruszki ;) taki zbieracz jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam ostatnio z bólem serca całe pudło ścinków i zbieram nowe - tylko jakoś rzadko do niego zaglądam... czas to zmienić, namówiłyście mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołącze się do zabawy, a ścinków trochę ubyło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...