niedziela, 16 sierpnia 2015

Wyzwanie monochromatyczne: przypominajka

Sierpień już na półmetku, a z nim nasze wyzwanie monochromatyczne. Czas więc na naszą nową tradycję ;) czyli przypominajkę w środku miesiąca. Szczegóły wyzwania i zgłaszanie prac - tutaj. 

Oto prace, które przygotowało nasze DT
(nie, nie zmówiłyśmy się, aby przygotować pracę w niebieskościach :P)

eMKa

Jako przypomnajkę, przygotowałam ślubną kartkę w różnych odcieniach koloru niebieskiego. Wykorzystałam obie strony jednego z arkuszy ze starszych kolekcji - arkusz Cold/Fish Eye z kolekcji Between Night and Day, a także granatowy papier wizytówkowy z brokatem. Aby rozjaśnić nieco kartkę, dodałam też odrobinę białego, perłowego papieru wizytówkowego z wzorem i białe różyczki... Wszystko przyklejone na taśmę dystansową i niezawodnego Magika. Napis pochodzi z paska z kolekcji Foggy Dew.



Srebrnolistka

Zainspirowana pewnym filmem i piosenką wyciągnęłam stare zdjęcie, które kiedyś zrobiłam w czasie Pikniku Lotniczego w Góraszce i postanowiłam je oscrapować. Jako baza tego LO wykorzystałam papier AltairArt z kolekcji Falling Stars "Lost in space". Do tego użyłam maskę Prima ze skrzydłami, tekturkowe trybiki z I kropka, mikrokulki srebrne i szklane, tusz i mgiełkę granatową i niebieską oraz gesso czarne i białe.



Zapraszamy do zgłaszania prac na nasze wyzwanie
tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...