piątek, 28 sierpnia 2015

Ślubna kartka w złocie...

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką ślubną, w końcu sezon ślubny w pełni
;)
 Jest to jedna z tzw. "kartek na bogato"...
 Do jej przygotowania użyłam papierów AltairArt - First Butterfly oraz Verloren, a także złoty papier wizytówkowy, z którego wycięłam pergolę i kuty płot. Listki pnące się po pergoli, wycięłam z tego, zielonego papieru 
:)
 Na pergoli, dookoła Młodej Pary, ułożyłam tez bukiety z białych kwiatów... Różyczek i małych kwiatów Sweetheart, a nad Parą, zawisła para gołąbków, trzymających serduszko
:)
 Kartkę wykończyłam dodatkami również w kolorze złota
:)
 Mam nadzieję, że kartka spodobała się Młodej Parze 
:)
 Jak zwykle - w użyciu był też Magik, a także taśma dystansowa i kosteczki 3D

Do zobaczenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...