piątek, 1 sierpnia 2014

Wyzwanie miesięczne - wydzieranka.

Zapraszamy na wyzwanie miesięczne sierpniowe. 
Dzisiaj mamy dla Was nie lada wyzwanie- nie wolno używać żadnego ostrza!


Zasady wyzwania: 

  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: kartka
  3. W pracy wolno użyć gotową bazę, gotowe kwiaty i tekturki. Można również użyć sznurek lub gazę, ale trzeba pamiętać, że do nich nożyczek nie wolno użyć (gaza albo w całości albo jesteście mistrzyniami w jej rwaniu, sznurek ta sama zasada - umiesz i dajesz radę przerwać sznurek rękoma to jak najbardziej możesz użyć). Co do reszty to nie można używać nożyczek, wykrojników, noży, żyletek, dziurkaczy - jednym zdaniem - żadnych ostrzy. Postaramy się oczywiście, jeśli będą pytania to odpowiedzieć, ale myślimy, że na pewno dacie sobie radę - kiedy tylko ogarnie Was chęć użycia nożyczek czy też wykrojnika to jest to sygnał dla Was żeby tego nie robić :)
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 31 sierpnia 2014 r.

Inspiracje Projektantek

Srebrnolistka

Kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji "Świeżo malowane" Galerii Papieru. Sznurek urwałam (bez użycia żadnego ostrza), natomiast gaza jest w całości wyjęta z opakowania (obie warstwy). Użyłam także gotowych kwiatów - róż vintage, białych oraz fioletowych, a także perełek w płynie.

Nowakowa

Moją kartkę zrobiłam z pasków Galerii Papieru - brzegi powydzierałam przy pomocy linijki, a fale, jak widać,  wydzierane były ręcznie :) Góra i dół pracy są równiutkie ponieważ są to boki paska.

Doti Melodia

Do wykonania kartki użyłam papierów UHK kolekcji Weekend
Użyłam pasek napisów UHK. Użyłam również klejutaśmy piankowej.

ZetkaArt

Dzisiaj wyrwałam sobie oto taką karteczkę. Całość wykonana jest bez użycia narzędzi z ostrzem. Papiery, których użyłam Wyjątkowe chwile i Panna Oliwia z kolekcji Studia75 możecie zakupić w Skarbnicy Pomysłów

Misiówa i Spółka

Ktoś by pomyślał- nie da się takiej zrobić, jednak dzisiejsza praca jest dowodem na to,
że jeśli się ma pomysł i fantastyczne papierki ze sklepu Skarbnicy Pomysłów
 to wszystko jest możliwe.
Co się znalazło w mojej pracy, już pisze:)
Przede wszystkim doskonałe bazy Anitas, do tego fantastyczne papierki 
w kolorze niebieskiego i różu (AltairArt-Falling Stars-Letters from beyond i lovelorn)
 oraz pasek z napisem i kwiaty
Zachęcam do robienia takich prac, to fantastyczna zabawa:))
Pozdrawiam:))

Kartka wykonana z jednego papieru UHK Storm z kolekcji Naval Treaty. Kwiaty zrobiłam sama, wydzierając, a potem zwijając. Dodałam trochę turkusowych półperełek. Kompozycję dopełniają ornamenty z Rustykałek , pomalowane Enamel Accents. Gdzieniegdzie pręciki kwiatowe oraz trochę porwanej gazy (bandażu? trudno stwierdzić, leży to u mnie już dłuższy czas;). I gotowe!


Pasje Iluszki

Użyte materiały: Kartka powstała na bazie Anita's w roli głównej papiery Studio75 Panna Oliwia z dodatkiem Galerii Papieru Kapuśniaczek pastele i UHK Gallery Pastel Kompozycję uzupełniają perełki w płynie wszystkie elementy podkleiłam taśmą piankową dystansową, napis - tekturka Scrapiniec
maleńkie serduszka podkreślające romantyczny charakter to tekturki I-Kropka 
i na koniec moja ulubiona taśma dekoracyjna 


5 komentarzy:

  1. Chyba jest to dozwolone, ale dla pewności zapytam...

    Czy można targać/wydzierać papier od linijki? Tzn. wzdłuż przyłożonej linijki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można użyć linijki (tak jak to zrobiła Nowakowa w swojej pracy)

      Usuń
  2. świetne wyzwanie!
    A inspirację są znakomite;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudeńka! Piękne prace. I to bez cięcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...