czwartek, 7 sierpnia 2014

Wyzwanie dwutygodniowe - zainspiruj się zdjęciem

Lubicie inspiracje?
Ja lubię słodycze i słodkości pod każdą postacią :)))
Stąd też pomysł na wyzwanie!
W opisie pracy prosimy napiszcie, co Was zainspirowało :)

Zasady wyzwania:
  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: kartka
  3. Tematyka pracy - inspiracja słodkim zdjęciem
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem proszę dać link do pracy w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 21 sierpnia 2014 r.

Inspiracje Projektantek

Srebrnolistka

Kartkę zrobiłam z najnowszej kolekcji Galerii Papieru - Radość o poranku. Dodałam tekturki z I kropki - pani w ciąży i serduszka. Zainspirowały mnie kolory pierwszego zdjęcia i wrażenie - chciałam zrobić nietypową dla mnie, bardzo kolorową i słodką kartkę ;)

zetkaArt

Bardzo wielowarstwowa kartka wykonana z papierów Babski wieczór oraz Falling Stars (papier Lovelorn). Inspiracją dla mnie były kolory i słodycz babeczki.

Misiówa i spółka

Słodka babeczka została zrobiona z papierów AltairArt z kolekcji Falling Stars
Kto nie lubi słodyczy? Wszystko byle w rozsądnych ilościach ;) no ale jak tu nie oprzeć się tym słodkim babeczkom i kolorom - to była dla mnie inspiracja do stworzenia kartki na wyzwanie... Do stworzenia kartki użyłam papierów Sklepy Cynamonowe - Tropical Fruitspapier UHK Saturday oraz  Świeżo Malowane  z Galerii Papieru. Dodatek muffinkowy to paski z Galerii Papieru.


Nowakowa

Pracę zrobiłam z kolekcji "Świeżo malowane". Inspirowałam się kolorem różowym oraz zdjęciem babki. Bo każda fajna babka zasługuje na kartkę ;)

Visell

Babeczka w listeczkach :)
Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji Pastel UHK.
Zainspirowały mnie kolory zdjęcia oraz sama babeczka.
Tekturki iKropki dodatkowo potuszowałam, aby nadać im wyrazistości.
Cukierki na babeczce pokryłam tuszem i Cracle Accents.
 I wyjątkowo na mojej kartce nie ma ani jednego kwiatka, ani nawet sznurka. Po to, aby uwidocznić
tematykę wyzwania.

Pasje Iluszki

Słodkie wyzwanie :)
Kartka powstała na bazie kraftowej, z papierów Piątek13. Główną dekorację stanowi serwetka-stempel Lemonade, odciśnięta tuszem Memento Dew Drops Rich Cocoa , z dodatkiem ramki z masy Clay i tekturki Scrapiniec LOVE. Kompozycję dopełniają maleńkie serduszka pokryte tuszem Memento Dew Drops Angel Pink oraz perełki w płynie. Wszystkie tekturki pokryłam glossy akcent. Oczywiście warstwy podkleiłam taśmą piankową dystansową, dzięki czemu kartka zyskuje na przestrzenności. A co nawiązuje do wyzwaniowego zdjęcia? Oczywiście kolorystyka - maliny w czekoladzie, jak i okazja na którą powstała - na każdym weselu musi być tort weselny ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...