środa, 27 sierpnia 2014

Ślubne serce...

Witajcie Kochani :) dziś mój dzień na blogu Skarbnicy Pomysłów, więc przygotowałam dla Was ślubną karteczkę w pudełku...

Kartka powstała na bazie kraftowej, w całości z papierów Studio75 - Panna Oliwia


oczywiście z dodatkiem tiulu i koronkowego stempelka Lemonade, 
którego odbiłam tuszem Memento Dew Drops


kompozycję dopełnia naturalny sznurek i bawełniana koronka, 
a główną dekorację stanowi ażurowe serce z Wycinanki



Kraftowe pudełka same w sobie są już eleganckie, więc wystarcza delikatna dekoracja w stylu kartki...


i komplecik razem :)


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia ślubnych kartek...

A na koniec przypominam Wam o naszym trwającym jeszcze kilka dni wydzieranym wyzwaniu :)


Miłego dnia!!!




1 komentarz:

  1. Delikatna i bardzo elegancka. Subtelnie wykonana. Dla mnie poezja...Świetna propozycja na piękną kartkę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...