wtorek, 1 lipca 2014

Nowy Design Team

Z ogromną radością przedstawiamy Wam nowy DT Skarbnicy Pomysłów.
Skład utalentowanych 7 kobiet w jednym miejscu to istna mieszanka wybuchowa :)
Przysłowie mówi, że "gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść",
ale spokojnie - nas jest siedem i najecie się do syta :))))
Obiecujemy - będzie się działo!
Mamy nadzieję, że będziemy Was inspirować i cieszyć Wasze oko.

Całe DT w komplecie :)



Oraz każdy z osobna :)

 Doti Melodia
Nazywam się Dorota. Od dawna próbowałam odnaleźć się w wirze swoich zainteresowań... Jestem matką i nauczycielką. Interesuje mnie matematyka, poezja, dobra książka, kocham gotować... I tak mogłabym długo wymieniać swoje zainteresowania. Jedną z pasji które odkryłam ponad rok temu to tworzenie kartek. Tworzę też inne papierowe twory i traktuję to jako dobrą zabawę.


 Pasje iluszki
 
Papier i nożyczki obecne były w moim życiu od zawsze. Jako dziecko w ten sposób spędzałam wolny czas razem z moją siostrą bliźniaczką, a jako matka z kilkuletnią córeczką, którą zaraziłam swoją pasją :) I tak od kilku lat wspólnie tworzymy świąteczne kartki dla rodziny, znajomych i przyjaciół. Jednak tak na stałe scrapbooking zawitał w moim życiu półtora roku temu, stał się moim sposobem na życie. Teraz robię to co sprawia mi przyjemność, to przy czym odpoczywam, to co kocham... Nie wyobrażam już sobie dnia bez kartki :)

Scrapbooking poznałam niespełna dwa lata temu i zakochałam się w nim bez pamięci. Jest on najlepszą rzeczą jaka przytrafiła mi się w życiu.
Uwielbiam tworzyć piękne rzeczy i patrzeć jak dają one radość innym.
Bardzo się cieszę, że jestem tu z Wami i mogę tworzyć dla was i was inspirować.



Visell
Nazywam się Izabela Sikora, nick: Visell. Z zawodu jestem bibliotekarzem. Scrapbooking i cardmaking to moje hobby.  Najczęściej wykonuję właśnie kartki, choć nie stronię także od wszelkich innych form scrapowych. Lubię różnorodne style scrapowe, najczęściej postarzanie, vintage, jednakże zdarzy mi się także wykonać pracę "Clean&Simple".


 zetkaArt
 
Scrapbooking jest dla mnie dopełnieniem i relaksem, a tworzenie niepowtarzalnych przedmiotów sprawia mi wiele radości, poświęcam mu swoje wolne chwile. Tworzę z potrzeby duszy i serca -stale szukam i uczę się nowych technik i wymyślam nowe zajęcia.


Oraz my dwie ze starego składu :) 
Znacie nas już z naszych prac jakie poczyniłyśmy w ciągu minionego roku :)



5 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom i niekończącej się weny twórczej życzę :))
    Na pewno chętnie będę tu zaglądała żeby się nasycić i najeść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim dziewczynom, a szczególnie Iluszcze.....Zasługujesz, aby być w tym wyjatkowym miejscu.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny, szczegolnie dla Doti :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochane ;) i gratuluję pozostałym dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...