wtorek, 15 kwietnia 2014

Candy urodzinowe

Urodziny już DZIŚ! 
Czas płynie bardzo szybko -  kto ma dzieci ten wie,
że po nich najlepiej widać jak przemija.
Skarbnica Pomysłów jest takim naszym dzieckiem i naprawdę wydaje nam się,
jakby dopiero co urodziła się w naszych głowach :) 
Chcemy Wam serdecznie podziękować za udział w wyzwaniach,
miłych słowach i tym wspólnym roku spędzonym z nami.
Bardzo nas cieszył i nadal cieszy każdy komentarz czy "like" :)
Chcemy również aby zarówno sklep jak i blog odpowiadał na Wasze potrzeby :)
Abyście mogli się inspirować, nauczyć czegoś, zachęcić do nowych technik.
Jednak aby to było zgodne z Waszymi oczekiwaniami chcemy poznać Wasze zdanie.
Mamy więc propozycję :)
 CANDY -  w zamian za komentarz!
Wielka  paka przydasi scrapbookowych o wartości ok. 100zł
(papiery, wstążki, naklejki, półperełki, farbka 13arts, wykrojnik...)!!!
Kto ma ochotę na małe co nieco? :) Zapraszamy!!!
Oprócz paki przydasi wygrana osoba otrzyma również 10%
na jednorazowe zakupy w sklepie :)


Zasady naszego candy:
  1. Dodać bloga Skarbnicy Pomysłów do obserwowanych (jeśli jeszcze tego nie zrobiliście:))
  2. Zostawić komentarz pod ta notką - odpowiedzcie na pytanie:
    Jakie zmiany widziałabyś w Skarbnicy, aby lepiej spełniała Twoje oczekiwania?
  3. Zamieścić u siebie na blogu informację o tym candy w osobnym poście zawierającą banerek oraz link zwrotny do tej notki
  4. Zamieścić podlinkowany do tej notki banerek na pasku bocznym swojego bloga 
  5. Zapisywać się można do 03.05.2014 do północy :)

    Miłej zabawy :)
    Kamila (Nowakowa) i Ania (Srebrnolistka)








14 komentarzy:

  1. Nikogo nie ma chętnego? Więc ja spieszę z gratulacjami :)) pierwsze osoby szczęścia w candy nie mają, ale co tam :) Pisałam już na FB że ogólnie lubię Skarbnicę, a żeby stać się bardziej atrakcyjną dla klienta dobrze byłoby poszerzyć asortyment. Mile widziane wykrojniki. Co do samego bloga - fajna kolorystyka strony, ciekawe wyzwania, ale trochę przemyślałabym inspiracje przy wyzwaniach. Nie podoba mi się fakt zamieszczania tych samych prac, które jedna z Projektantek pokazywała już wcześniej u siebie na blogu. Inspiracje rozumiem jako coś nowego, świeżego, a nie odgrzewany kotlet. Mam nadzieję że nikogo swoim komentarzem nie uraziłam, chciałam jedynie zaznaczyć, co mnie się nie podoba. Pozdrawiam serdecznie i życże kolejnych "roczków" .Info na blogu http://olenkaja.blogspot.com/2014/04/skarbnicy-pierwsze-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Banerek jest tu: http://art-carta.blogspot.com/2014/04/pierwsze-urodziny-skarbnicy-pomysow.html
    A co do uwag: często jest długi czas oczekiwania na wyniki po wyzwaniach. Wolałabym móc zamieścić na stałe na blogu jeden banerek wyzwaniowy z linkiem do bloga, niż (chcąc brać udział w wyzwaniach) zamieszczać do każdego z nich osobny banerek. Jest to wymóg wyzwań, ale utrudnia funkcjonowanie i zaciemnia obraz bloga (mojego).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji 1 urodzin:)
    Informacja na blogu: http://jadwipi.blogspot.com/2014/04/candy-w-skarbnicy-pomysow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję roczku , bo jesteśmy równolatkami .. Byłam z Wami od początku co mnie cieszy . Jesteście niesamowicie oryginalne i to bardzo lubię ..... Życzę wielu sukcesów i szerokiego grona zadowolonych klientów . Co do bloga ... wszystko pasuje , wyzwania różnorodne więc można się przyłączyć do zabawy , inspiracje są , kursy też ... cóż więcej trzeba. Co do sklepu to więcej asortymentu , sukcesywnie dodawajcie wiem ,że to jest inwestycja ale ja wiem i inni też że patrzymy ,żeby kupić w jednym miejscu więcej rzeczy . Sto lat i miliona zadowolonych klientów . http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2014/04/roczek-skarbnicy-pomysow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roczku:) Jeśli chodzi o uwagi to moja dotyczy wyglądu strony, wg mnie boczny pasek jest za mało spójny, za dużo tam kolorów i rozmiarów banerków, można by ujednolicić szerokość banerków, wtedy całość będzie się lepiej prezentowała :) A jeśli chodzi o sklep, to proszę o więcej baz albumowych :) I na koniec popracowałabym troszkę nad logo, może warto ogłosić konkurs na logo wśród obserwatorów/klientów/lajkujących? Jeszcze raz gratuluję roczku i życzę kolejnych inspirujących, kreatywnych lat spędzonych wspólnie :) Info na blogu: http://by-angie.eu/madebyangie/2014/04/25/candy_skarbnica_pomyslow
    i przy okazji zapraszam wszystkich do siebie na Candy:
    http://by-angie.eu/madebyangie/2014/04/24/urodzinowe-candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu. Zapraszam do siebie na candy : http://tesstereczka.blogspot.com/
    Jakie zmiany widziała bym u was ? Nie ulega wątpliwościom , że jesteście dla mnie ideałem. Ja bym raczej nic nie zmieniała. Chyba , że na upartego chcecie to dajcie jakieś wskazówki osobom które jak ja kilka dni temu chciały coś stworzyć ale nie wiedziały jak się do tego zabrać.Początki są trudne więc może na początek dla całkiem początkujących jakąś mega łatwą karteczkę do której nie trzeba zbyt wielu przydasi?


    Banerek dodany w poście i na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku dziewczyny i życzę wielu następnych!
    Macie potencjał więc na pewno mocno się rozbujacie. :-)

    A teraz krytyka konstruktywna ( żeby nie było)

    Zdecydowanie wygodniejsza i fajniejsza jest możliwość podlinkowania się na wyzwania żabką
    i taką na dodatek z widocznymi zdjęciami na "wierzchu".
    Powód jest prozaiczny,m pozwala to na szybkie i wygodne podejrzenie i odwiedzenie czy skomentowanie innych prac. Przeklejanie linków spod komentarza to droga przez mękę i zwykle po 3 się poddaję, bo zwyczajnie nie mam na to czasu.
    A bardzo lubię podglądać inne prace. Zabka jest the best.

    Logo. Może pomyślcie o jakiejś zmianie.
    Nie przemawia do mnie. Albo nie wiem o co kaman. Że o poszukiwanie? :-)
    Ja jestem poszukująca, ale nie chodzę, tylko siedzę nad stołem pełnym papierów...:-D

    I kolory na stronie. Lubię vintage ale te brązy są trochę przytłaczające.
    Generalnie lepiej się czyta i mam wrażenie , że są bardziej przejrzyste blogi z jaśniejszymi kolorami.

    No i wszelkiego rodzaju tutków nigdy nie za dużo. Nawet jeżeli jest to tylko przypomnienie czegoś juz dawno odkrytego i co niby można znaleźć gdzieś indziej. Ale po co szukać jak mogłoby być w jednym miejscu. U was! :-)

    Pozdrawiam i jedziecie! Nie hamujecie!


    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 1 roczku!! Wielu owocnych i pomysłowych roczków jeszcze życzę. Ochoczo dołączam się do cukierkowej kolejki. Jakie zmiany.... ja przyłączę się do prośby o możliwość podlinkowania się na wyzwania żabką. Notatka z Candy tu: http://oleskam.blogspot.de/2014/04/candy-w-skarbnicy-pomysow.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wam słońca na każdym niebie,smaku, zapachu w codziennym chlebie,ptaków, motyli i chwil radosnych,a w sercu zawsze zielonej wiosny:) A pięknej twórczości na wieki :).............................Zmiany jakie bym widziała to więcej kursików, jako kreatywna osoba uwielbiam je i dlatego:) każda ilość byle by były:)...., tak zgadzam się brak żabki-ale wiem to kwestia czasu od razu Rzymu nie zbudowano:)...., a co do kolorystyki to poruszyła tą kwestie Dorota jednak uważam że kolorystyka to nasza czyli Wasza sprawa ....gdyby jednak każdy blog był jasny nie zwracalibyśmy na niego uwagi ....moja refleksja. http://inspiracjemarty.blogspot.com/2014/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji urodzin życzenia nieustającego zapału, pasji i radości tworzenia.
    Odpowiadając na pytanie, to wydaje mi się, że na głównym banderze, oprócz logo, mogłyby się pojawiać prace związane np. z wyzwaniem, czy jakąś inspiracją, boczny pasek wydaje mi się zbyt ciemny, ale to kwestia gustu, no i super by było w zakładce kursy - ciut więcej postów :-D
    No i zgłaszam się do zabawy.
    http://roboteczkimajeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie obczajam pojęcia do północy. Myślę, że się jeszcze załapię składając Wam serdeczne życzenia urodzinowe. Najlepszą zmianą byłoby linkowanie prac przy pomocy "żaby"; a tutaj jest info: http://tiny-handmade.blogspot.ie/2014/05/pierwsze-urodziny-w-skarbnicy-pomysow.html; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. stówka z okazji roczku, banerek na http://odniedawna.blogspot.com/
    co do zmian jakie widziałabym na blogu to większa przejrzystość. Wyniki wyzwań które są dodawane często są trudne do odnalezienia. Fajnie gdyby dodawane prace były za pomocą narzędzia inlinkz, no i przydałoby się jeszcze więcej produktów w sklepie, chociaż wg mnie jest bardzo dobrze wyposażony :)
    Jeżeli chodzi o kolorystyczne walory bloga jestem jak najbardziej za!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba mam jeszcze szansę...Podoba mi się wasz sklepik , a dodawanie prac za pomocą żabki byłoby wskazane. Gratuluję rocznicy działania i czekam na kolejne wyzwania:)http://mojswiatkolorow.blogspot.com/2014/05/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...