środa, 5 lutego 2014

"Jak przyjaciółka przyjaciółce"

Miałam zrobić kartkę, prezent na urodziny. Wytyczne były takie - miała zawierać okno,
firanki jak w starych domkach i miały być kwiaty w wazonie.
Kiedy tak słuchałam pomyślałam, że to całkiem proste zadanie
i z głową pełną pomysłów ruszyłam do domu aby zasiąść i tworzyć.
No dobrze, wybrałam papiery, dodatki, zaczęłam pracę i co? wcale to nie było takie łatwe :P
Najtrudniejszy okazał się dzbanek (ani wykrojnika, ani stempelka - trzeba było samemu wymysleć :) )
No ale jak wiadomo potrzeba matką wynalazków wycięłam kształt i zagięłam górę "wazonu"
i tak oto powstał ten cudny jak na mój pierwszy raz - wazon :)
Do ozdobienia wazonu użyłam Glossy Accents oraz drewniane serduszko.
W wazonie tulipany. Okno przyozdobiłam koronką z pobliskiej pasmanterii, ćwiekami oraz taśmą
Oto efekty:



Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Prześliczne okienko. I wazonik najfajniejszy. Te wszystkie wykrojniki trochę nas rozleniwiły, jak już coś samemu się pokombinuje to duma jakby większa ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...