piątek, 10 maja 2013

Wyróżnienie

Jest nam bardzo miło, bo od Sylwii D.  z bloga Srebrny Bigiel Skarbnica Pomysłów dostała wyróżnienie

Bardzo dziękujemy :)
Zasady zabawy są następujące: 


1. Podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnij 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominuj 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformuj o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Co możemy o sobie napisać ;)?

Srebrnolistka

  1. Można powiedzieć o mnie, że jestem wiecznym studentem ;) od typowych wiecznych studentów odróżnia mnie to, że ja te wszystkie kolejne studia kończę ;)
  2. Bez kawy nie zaczynam dnia! ;)
  3. Połowę życia spędzam w samochodzie, bo choć wydaje się, że tylko jeżdżę po najbliższej okolicy ;) tylko w moim przypadku jest ona dość szeroka ;)
  4. Pracuję nad tym, jak tu przestać musieć spać - lub rozciągnąć dobę - jakieś 48 godzin mnie usatysfakcjonuje ;) - na razie ;)
  5. Jak klasyczny zodiakalny Bliźniak interesuję się wszystkim ;). W rękodziele też :D - mam nawet zestaw do silver art clay czekający na swoją kolej ;)
  6. Boję się pająków, brrr.... ale uwielbiam je fotografować. 
  7. W młodości grałam na gitarze basowej w zespole rockowym ;) - gitarę mam do dziś, może jeszcze zagram?
Nowakowa


  1. Nie mów do mnie z rana.
  2. Nauczyłam się pływać na oponie od jakiegoś wozu. 
  3. Zasypiam od razu jak przyłożę głowę do poduszki.
  4. Kawa to moje drugie ja :P 
  5. Uwielbiam rozmawiać o porodach, promocjach i nowościach scrapbookowych. 
  6. Jestem choleryczką!
  7. Mój głos to sopran dramatyczny - wszyscy Ci co oglądają ze mną komedie albo powiedzą świetny dowcip wiedzą o co chodzi :) Ich słuch nigdy nie jest już taki sam :P 


Z nominacją innych logów mamy problem, bo to jest NIEMOŻLIWE, aby wybrać ich tylko 7. Jest Was za dużo :). Tak więc wszyscy Wy, którzy bierzecie udział w wyzwaniach Skarbnicy czujcie się wyróżnieni - jesteśmy zachwycone Waszą kreatywnością i pomysłowością!

1 komentarz:

  1. Gratuluję Wam wyróżnienia:) Muszę przyznać, że Srebrnolistka zaimponowała mi tą grą na gitarze basowej:) Uwielbiam dźwięki gitary i marzę o tym, aby nauczyć się kiedyś grać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...