wtorek, 26 marca 2013

Rękodzieło Jannel


I trzeba zwyciężczyni naszego ekspresowego konkursu. Oddajemy głos Jannel

Zawsze uważałam że mam dwie lewe ręce do wszelkich robótek i nigdy nawet nie próbowałam niczego sama zrobić, "no bo przecież nie potrafię" ;)
W związku z tym że parę lat temu dość poważnie chorowałam i całe miesiące spędzałam w szpitalu miałam duuużo wolnego czasu. Koleżanka z łóżka obok szydełkowała obrus, zachęciła i mnie do tej formy wykorzystania wolnego czasu. Spróbowałam!...i wciąż nie chcę przestać ! ;) Podstawy nieco pamiętałam z zajęć w szkole podstawowej,  ale   swoją wiedzę uzupełniałam szukając rad w internecie i gazetkach. Pamiętam jak chciałam zrobić słupek refeliowy...zanim pojęłam o co chodzi minęła chyba godzina.  Potem znalazłam na blogach biżuterię frywolitkową i zachwyciła mnie! Na pewnym forum znalazła się osoba, która pokazała mi podstawy i ćwiczyłam i  ćwiczyłam aż zaczęłam władać czółenkiem. Lubię przeglądać blogi z rękodziełem, są one dla mnie inspiracją do nauki czegoś nowego! Próbowałam sił w technice sutasz i makrama i mam nadzieję ze na tym nie koniec...marzy mi się wyplatanie papierowej wikliny i decoupage...jestem pewna że moje marzenie kiedyś zrealizuję 
Bardzo dziękuję ze  dzięki   konkursowi mogę zaprezentować jedną z moich prac. Jest to ozdoba na okno lub ścianę, jak kto woli ;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :)
    Popieram rozwijanie się w wielu technikach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i z pewnością niezwykle czasochłonna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna praca :) Próbowałam kiedyś swoich sił w szydełkowaniu, ale jakoś mnie to nie przekonało... Może kiedyś spróbuję znowu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ozdoba, bardzo dekoracyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Wam dziękuję :) Ja już zapomniałam o tym konkursie, a tu niespodzianka :)) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...